Harian Metro Temuduga - Rawatan Berdengkur | Dr Chen Tai Ho | Malaysia

Welcome to Premier Clinic


  Call / WhatsApp / SMS: +60-12-662 5552   OR   Make an Appointment

Harian-metro_new

Dr Jaswine Chew, doktor estetik (kecantikan) dari Premier Clinic telah ditemuduga oleh wartawan dari suratkhabar Harian Metro baru-baru ini.

Dr Jaswine ditemuduga berkenaan rawatan terbaru di Premier Clinic iaitu laser untuk mengurangkan berdengkur.

Berdengkur boleh menyebabkan pasangan seseorang itu terganggu. Berdengkur juga tidak baik untuk orang yang berdengkur kerana ini menunjukkan bahawa saluran pernafasannya tersekat atau sempit.

Laser yang digunakan di Premier Clinic adalah Fotona Laser. Laser ini menjana haba di dalam tekak dan lelangit supaya badan akan membentuk kolagen untuk menguatkan saluran pernafasan.

Setiap sesi rawatan laser akan memberikan kesan positif. Pelanggan akan mendapati bahawa setiap sesi rawatan akan mengurangkan kadar dan kekuatan dengkuran. Keputusan yang paling baik akan terserlah setelah seseorang itu menjalankan sebanyak 4 sesi rawatan.

Laser untuk berdengkur tidak sakit. Pelanggan tidak perlu mengambil sebarang ubat penahan sakit sebelum, semasa atau selepas rawatan. Laser ini amat selamat dan tidak meninggalkan kesan sampingan.

Aesthetic Clinic Laser Snoring Treatment


 

Dr Jaswine Chew

Dr Jaswine Chew

Untuk maklumat lebih lanjut, sila hubungi/WhatsApp Premier Clinic di 012-6625552 atau hantar email kepada kami di contactus@premier-clinic.com. Kami tidak mengenakan sebarang caj untuk sesi rundingan dengan doktor kecantikan kami.

Get FREE Skin Perfection Laser & LED Phototherapy 1 session (worth RM1200)

For new customers only. We'll send you an e-Voucher by WhatsApp & Email within 24 hours

  Please correct the marked field(s) below.